Norsk
Gamereactor
nyheter
Assassin's Creed: Ezio Trilogy

Store planer for fremtiden til Assassin's Creed

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt

Alle som har spilt et av de mange Assassin's Creed-spillene vet at de er fulle av mye forskjellig, deriblant frihet til å gå eller klatre dit du vil i stor grad. Spilleren får bevege seg fritt gjennom enorme spillverdener og velge seg oppdrag, men likevel er ikke dette nok for utvikler Ubisoft. Nå har de delt litt om tankene for fremtiden, og blant dem finner vi ambisjoner om å gi spilleren mye mer frihet. Faktisk vil de la deg skreddersy din egen opplevelse og bygge din egen historie.

HQ

Chief creative officer Serge Hascoet sier nemlig følgende i et intervju med Le Monde (oversatt av Polygon):

"The game is becoming less important. What interests me is to make worlds that are interesting to me, even as a tourist. I don't want the player to go through a story created by someone. We have games like that still, but I ask more and more that we let the player write their own story - that they set themselves a long-term goal, identify the opportunities that are open to them and choose not to follow a path that was decided for them."

Assassin's Creed: Ezio Trilogy

Relaterte tekster



Loading next content