LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Gamereactor
      nyheter
      Fallout 76

      Todd Howard innrømmer at de sviktet fansen med Fallout 76

      Abonner på vårt nyhetsbrev her!

      * Påkrevd felt
      HQ

      Selv om Bethesda febrilsk har forsøkt å fikse Fallout 76 via større oppdateringer som Wastelanders og nå Steel Dawn, så endrer ikke dette det faktum at det forblir en av de mest kontroversielle spillanseringene i nyere tid, blant annet på grunn av tusenvis av tekniske feil spillere måtte leve med i lang tid, men også at spillet ikke ble tatt godt imot av fansen i det hele tatt.

      Regissør Todd Howard har dog i noen år holdt fast på at det gikk bra, men nå innrømmer han at de sviktet spillerne. I et intervju med The Guardian åpner han mer opp og forteller mer om hvordan prosessen har vært,

      "We let a lot of people down," sier han for eksempel, og fortsetter med at de har lært en del om multiplayer, og hvordan dette kan integreres inn i opplevelsen:

      "Obviously, we're big fans of single player and we've had some success with some multiplayer-focused games. We have found that even if it's multiplayer, whether it's Elder Scrolls Online or Fallout 76, a large number of our players want to play it like a single-player game and not have the other players distract from it. Games handle multiplayer in different ways, and I think it all has merit."

      Det er et ganske fascinerende intervju, og vi anbefaler å lese hele via linken ovenfor. Vi vet allerede at Starfield kommer til å være helt og holdent et singleplayer-spill. Hva synes du om Fallout 76 slik det er i dag?

      Fallout 76

      Relaterte tekster



      Loading next content