Norsk
Gamereactor
lifestyle

Vi har gått videre fra unboxings, nå vil folk se pakking

Merkevarer markedsfører seg nå gjennom å vise hvordan de pakker kundenes bestillinger.

Abonner på vårt nyhetsbrev her!

* Påkrevd felt
HQ

Det kan være vanskelig å holde tritt med de uendelige raske trendene på internett i disse dager. En gang pleide folk å elske å se unboxing-videoer, men nå, som Wired rapporterer, ser det ut til at trenden har snudd, og nå vil folk pakke videoer.

Videoer med hashtag packingorders har for tiden en samlet 9 milliarder visninger på TikTok, og består for det meste av merker som viser skreddersydde bestillinger de har opprettet for kunder. Pamela Rutledge, en mediepsykolog som tidligere har skrevet om unboxing, sier at pakking av videoer har "all appell av unboxing, pluss kunnskapen om at det du ser på er spesielt for deg."

Noen selskaper klarer til og med å tjene litt ekstra penger for pakkevideoene sine. Brittney Applegate belaster kundene en ekstra $ 8 for å se bestillingen pakket for dem. Hun hevder imidlertid at det ikke handler om pengene, og ved å ta betalt kan hun ganske enkelt pakke flere bestillinger på dagen uten å filme hver enkelt.

Er du en fan av å pakke videoer?

Dette er en annonse:
Vi har gått videre fra unboxings, nå vil folk se pakking


Loading next content